پيامك تسلیت ماه محرم

دو دســت بــــریده اش کــــافیست . . .
بــــرای گــــــرفتن دســـت تمــــام عـــــالمیــــــان . . .
ألسَــــلاَمُ عَلَیکَــــــــ یَــــــا أبـــوُالفَضل ِ اَلعَبّــــــاس

ز بام کوفه می کنم تو را نظاره یا حسین!
تو هم مرا نظاره کن به یک اشاره یا حسین!
سرو به خون نشسته ام، زائر دست بسته ام
سلام می فرستمت از لب پاره یا حسین!

حـسیـن جـان. . .
رو بــه قـبـلـه مـیـشوم بــا دیــدن عــکس حـرم
کـربـلایــى کـن مـرا، بــا جــان مـن بـازى نــکـن . . .

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۴ ساعت 22:36 توسط ذاکریان
|